Sok dla zdrowia i utraty wagi

Gotów dać sok spróbować? Jest to prosty sposób, aby uzyskać więcej owoców i warzyw w diecie.

Największą Zaletą

Zanim zaczniesz, musisz wiedzieć kilka rzeczy o tym, co można oczekiwać soku, aby zrobić dla ciebie, a co po prostu oszustwo.

Największą Zaletą

“Jeśli nie Jesteś wielkim fanem owoców i warzyw, jest to dobry sposób, aby uzyskać ich” – mówi dietetyk Jennifer Barr, RD, de. Nadal należy jeść owoce i warzywa, też mówi Villacorta  Manuel, RD, założyciel jedzą za darmo, programy kontroli wagi.

Staraj się jeść tylko dwóch owoców i trzech-czterech warzyw dziennie. Wybrać je w różnych kolorach, tak, że można uzyskać dobre połączenie witamin i minerałów, mówi Barr.

Czynnikiem Włókna

Kiedy soku, nie dostajesz włókna, co w ogóle owoce i warzywa. Wyciskarki do soków zdobyć sok i zostawić miąższ, który ma włókna.

Więc nie przegap na włókna, można dodać miąższ z powrotem do soku lub używać go do gotowania.

Barr dodaje go do bułki, ciasto, lub zrobić wywar do gotowania zup, ryżu i makaronu. To “idzie dodatkowy krok, aby wzmocnić swoje jedzenie” – mówi.

Czy potrzebujesz samochód juicing?

Wyciskarki do soków mogą być drogie, począwszy od $50 do $400. Niektóre droższe wyciskarki do soków złamać dużo owoców przez szlifowanie jądra, skórki i nasion, – powiedział Barr.

Nie musisz maszyna juicing, aby zrobić sok. Można użyć blendera dla większości całe owoce lub warzywa, aby zapisać włókna. Dodać wody, jeśli staje się zbyt gęsty, Villacorta  mówi. Chcesz, aby usunąć nasiona i skórki, a niektóre skórki.

Po tym, jak twój sok jest gotowy, to najlepiej pić go w ten sam dzień robisz to dla bezpieczeństwa żywności. Umyć blender lub sok maszyna, tak, że jest gotowy do następnej partii.

Zobacz kalorie

Soku do odchudzania i oczyszczania

Ile kalorii w sok? To zależy od tego, co w nim jest.

“Można wziąć do czterech owoców, i teraz kalorie zacząć dodawać. Jeśli używasz warzywa na sok, o wiele mniej kalorii. Jeśli używają głównie warzywa, dodać jabłko lub KIWI do smaku. Kalorie nie obchodzą, jeśli jest to czysty sok owocowy,” Villacorta  mówi.

Można zrobić sok bardziej zrównoważony poprzez dodanie białka. Niektóre dobre źródła mleko migdałowe, grecki jogurt, olej lniany i olej arachidowy.

Soku do odchudzania i oczyszczania

Sok może się wydawać łatwy sposób schudnąć, ale to może mieć nieprzyjemne konsekwencje.

Na sok-tylko dieta, nie dostaniesz odpowiednią ilość błonnika lub białka, aby ci pełnej. Można się buntować.

“Jeśli robisz soku diety, będzie tak i coś zjeść ciasto lub pączki, bo ograniczyły się”, – powiedział Barr.

Nie otrzymując wystarczającej ilości białka, może również oznaczać, że tracisz masę mięśniową.

Dolna linia: to zbyt ekstremalne, a wyniki, prawdopodobnie nie ostatni.

Co do soku jako sposób detoksykacji lub oczyścić swój organizm? “Nie widziałem żadnych badań lub pracy naukowej na poparcie tego, że oczyszczanie odbywa się od soku,” Villacorta  mówi.

Twoja wątroba i nerki uważaj, że-czy jesteś silny, czy nie.

Inne Roszczenia ZdrowiaInne Roszczenia Zdrowia

Co do skarg na pogorszenie stanu zdrowia, to prawda, że spożywanie pokarmów roślinnych jest związana z niskim ryzykiem chorób serca czy raka. Ale tam nie było wiele badań, przeprowadzonych, które są specyficzne dla soku.

Istnieje kilka badań na juicing i układu odpornościowego. Ale każdy układ odpornościowy świadczeń, prawdopodobnie pochodzą od jedzenia owoców i warzyw, czy znajduje się on w soku lub nie, mówi Barr.

Jeśli pacjent przyjmuje leki na receptę

Sprawdź się z lekarzem, zanim zrobisz dużo soku, tak, że można uniknąć ewentualnych problemów.

Na przykład, duża ilość produktów o wysokiej zawartości witaminy K, takie jak kapusta i szpinak, może zmienić to, jak przeciwzakrzepowego warfaryny prac.